close




Looking down at the ground to hide

the sorrow drawn on my face
低頭望向地面隱藏刻畫在我臉上的悲傷

Speaking words from your dreams to disguise

the lies painted in your mind
在妳的睡夢中言語,偽裝這些早已描繪在腦海中的謊言


Cause’ I'm your pain
因為我是妳心中無法抹滅的痛

And you are my hurt
而妳是我癒合不了的傷

Just take me as I am
就趁我還是我自己的時候,帶我走吧

Believe I am yours
相信那個原來的我仍然是屬於妳的 (X2次)


Listening to angels singing to fade

Your screams echoing in my ears
聆聽天使們的歌唱好讓妳在我耳裡尖叫的回音消失

Watching the sun for too long just to

blind myself from the mirror
久視太陽只是爲了不讓自己看見鏡中的倒影


Cause’ I'm your pain
因為我是妳心中無法抹滅的痛

And you are my hurt
而妳是我癒合不了的傷

Just take me as I am
就趁我還是我自己的時候,帶我走吧

Believe I am yours
相信那個原來的我仍然是屬於妳的



老實說這是一首悲傷的歌
愛情不一定是完美的
只是痛苦往往比甜蜜來的深刻
希望大家都能在愛的世界中找到出口..
不要困在裡面無法自拔^^
翻譯的不好,請大家多指教.
arrow
arrow
    全站熱搜

    幽鏡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()