close





If you only knew
I’m hanging by a thread
The web is spin for you
假如你知道
我在你所佈下的網上岌岌可危

If you only knew
I’d sacrifice my beating heart
Before I’d lose you
假如你知道
在我失去你之前就已把我的心獻出去了

I still hold onto the letters you returned
I swear I’ve lived and learned
我仍然保留著被你退回來的信件
我發誓已從過去學到了教訓

CHORUS
It’s 4:03 and I can’t sleep
Without you next to me
I toss and turn like the sea
If I drown tonight
Bring me back to life
Breathe your breath in me
The Only thing that I still believe in is you
If you only knew
清晨4:03,我無法入睡
沒有你在身邊,難眠的我像大海般拋擲旋轉
如果我今晚被寂寞的浪潮淹沒了
請把我帶回人世
呼吸著你的氣息使我了解
世上唯一讓我相信的事物只有你
假如你知道的話


If you only knew
how many times I counted all the words that went wrong
If you only knew
how I refuse to let you go even when you’re gone
假如你知道
與你對話時有多少次我數著自己所犯的失誤
假如你知道
甚至當你不在了,我還是拒絕相信你離去的事實


I don’t regret any days I spent
Nights we shared
Or letters that I sent
我從不後悔與你共處的時日
以及我們共享的夜晚
或是我寄去的每封信

CHORUS

I still hold onto the letters you returned
You helped me live and learn
我仍然保留著被你退回來的信件
你幫助我從過去學到了教訓

CHORUS


這首歌雖然有一點久了,但耐聽度真不是蓋的^^
他們也是我喜愛的樂團之ㄧ~
最近出新專輯了~希望台灣有賣>0<
有支持他們的要去買喔!!



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    幽鏡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()