close




White walls surround us
白色的牆包圍著我們
No light will touch your face again
再也沒有光線會碰觸到妳的臉龐
Rain taps the window
As we sleep among the dead
當我們沉眠於死亡中,雨滴輕拍著窗戶

Days go on forever
日夜永遠的輪替著
But I have not left your side
但是我無法一直留在妳身旁
We can chase the dark together
我們可以一起追逐黑暗
If you go then so will I
如果妳願意我亦跟隨

There is nothing left of you
I can see it in your eyes
我能從妳的眼中看見,已沒有事物留在妳的心中
Sing the anthem of the angels
唱著天使的聖歌
And say the last goodbye
做最後一次道別

Cold light above us
冷光籠罩在我們之上
Hope fills the heart
And fades away
希望從滿懷於心到漸漸消退
Skin white as winter
As the sky returns to grey
當天空變成灰色時,皮膚蒼白如寒冬

Days go on forever
日夜永遠的輪替著
But I have not left your side
但是我無法一直留在妳身旁
We can chase the dark together
我們可以一起追逐黑暗
If you go then so will I
如果妳願意我亦跟隨

There is nothing left of you
I can see it in your eyes
我能從妳的眼中看見,已沒有事物留在妳的心中
Sing the anthem of the angels
唱著天使的聖歌
And say the last goodbye
做最後一次道別
I keep holding onto you
But I can't bring you back to life
我可以一直緊握妳的手,但我無法將妳帶回人世
Sing the anthem of the angels
唱著天使的聖歌
And say the last goodbye
做最後一次道別


Your're dead alive (x4)
妳像行屍走肉的活著

There is nothing left of you
I can see it in your eyes
我能從妳的眼中看見,已沒有事物留在妳的心中
Sing the anthem of the angels
唱著天使的聖歌
And say the last goodbye
做最後一次道別
I keep holding onto you
But I can't bring you back to life
我可以一直緊握妳的手,但我無法將妳帶回人世
Sing the anthem of the angels
唱著天使的聖歌
And say the last goodbye
做最後一次道別
Sing the anthem of the angels
唱著天使的聖歌
And say the last goodbye
做最後一次道別
Sing the anthem of the angels
唱著天使的聖歌

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    幽鏡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()